středa 22. října 2014

Nový Mixit doma + sbírka mých tubusů

Zdravím:)



Před týdnem jsem si udělala radost, před časem mi došel můj poslední mix a já dostala hroznou chuť na ty úžasné sušené jahůdky, co si můžete do mixu přidat. A vzniklo bezlepkové müsli s jahodami kokosem a vanilkou♥ Mé oblíbené věci. Zvolila jsem nový svělý tubus a za pár dní uvedli nové růžové, modré a zelené tubusy, nééé a mix nazvala Jahůdka.



S minulými tubusy jsem dostala i magnetku!:)














 Také mixujete? Už jsme doma nastřádali slušnou sbírku tubusů, ale já je uvítala jako skvělý úložný prostor na různé vločky, nesnáším totiž ty balíčky s vločkama zapnuté kolíčky nebo gumičkami, které se stejně jednou vysypou. Takto mi to přijde hodně praktické a baví mě, že Mixit stále uvádí na trh nové tubusy, už teď se těším, až si objednám další:)


Zkoušely jste i jejich tyčinky Mixitky nebo sušenky? Jestli ano, napište mi, které Vám nejvíce chutnaly:)

1 komentář:

  1. Já už také mixovala, ale je to pro mě jinak dost drahé, i když bych měla asi milion nápadů a přání, co bych si u nich vybrala a namixla... mít tak korunky na tohle vše..:(
    Nicméně mají úplně skvělé musli, výběr obrovský=)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře:)